воскресенье, 19 октября 2008 г.

daihatsu charade gti





Ik stond vrijdag helemaal perplex.

De vara belde, en ik heb kaarten gekregen voor volgende week vrijdag.
welke kaarten???

Kaarten voor Mooi Weer de Leeuw

Voor de mensen die dat programma niet kennen, het is een uitzending met paul de leeuw. Hij vervult dan allemaal wensen van anderen. Echt soms de raarste wensen komen naar voren.

Volgende week vrijdag ga ik dus heen met een vriendin, tegen half 8 moeten we in almere zijn. Daarna beginnen om half 9 ongeveer de opnames. Alleen iets speciaal vanwege de televisiering. Maar van hoe of wat weet ik niet precies. Paultje is dan nog in amsterdam. Maar tegen half 11 is hij in almere en dan wordt de programma op genomen

Ben echt super benieuwd hoe het gaat vrijdag. Kan al wel zeggen dat ik er echt super veel zin in heb :D




female personals russian, daihatsu charade gti, daihatsu charade gtti, daihatsu charade gtti club, daihatsu charade gtti for sale.



Комментариев нет: